T-Mobile na Twitteru - jedním slovem ostuda

20. září 2011
Kdo na Twitteru narazí na účet @TMobileCzech a začte se do posledních tweetů, nestačí valit oči:

19.9.2011 @martinurx
iPhone 4 32 GB @TMobileCzech: 19 299 Kč s DPH; iPhone 4 32 GB u Apple CZ: 16 990 Kč s DPH
19.9.2011 @TMobileCzech
@martinurx Asi budeme muset zlevnit. Nebo... se z toho zase bude muset tisková mluvčí vylhat.

3.9.2011 @kacer
Pozor! Pokud vám vyprší smlouva u @TMobileCzech, nepřevedou vás na předplacenku, ale na tarif Kredit 300 za 300 Kč měsíčně. #buzeranti
19.9.2011 @TMobileCzech
@kacer Gay parade pro každého.

14.8.2011 @bimboss
@TMobileCzech tvrdí: Tady není žádná applemanie - bit.ly/nJSYSq A 47% mobilních přístupu přes Apple zařízení je co?
17.8.2011 @TMobileCzech
@bimboss Tady není žádná applemanie - bit.ly/nJSYSq. 47% nic neznamená.

4.8.2011 @TMobileCzech
Postoj firmy se vám muže zdát arogantní, ale 7000 vypnutých telefonu ji prostě nerozhodí! Přečtěte si pondělní @RESPEKT_CZ

Jsou to oficiální názory a vyjádření společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.? Nebo T-Mobile Twitter prostě nezajímá a oficiálně vyhlížející účet @TMobileCzech spravuje neomalený squatter, který to zkouší a provokuje? Tak či onak, v obou případech je z toho pro společnost T-Mobile obrovská ostuda.
Štítky:
  1. TMCZ

    Dobrý den,

    rád bych jen doplnil, že "@TMobileCzech" není oficiálním účtem společnosti T-Mobile Czech Republic. Zatím se marně snažíme autora falešného účtu kontaktovat. V tuto chvíli zvažujeme další kroky, jak zabránit zneužívání jména sppolečnosti T-Mobile.

    Hezký den
    Jiří Janeček
    Oddělení externí komunikace

  2. DD,

    z toho plyne otázka, proč TMCZ nemá oficiální zastoupení na Twitteru, kde konkurenční zde mají?

  3. Milý TMCZ - potažmo Hezký den Jiří Janečku,
    opět lžete, jak když tisknete. Autora @TMobileCzech jste ani omylem nekontaktovali, byť získat kontaktní mail od Twitteru je to nejjednodušší.
    Trvalo vám to více jak rok než jste můj účet zrušili.
    Dělal jsem si srandu z vašeho podivného mobilního argotu, vašim klientům jsem "překládal" do srozumitelné formy co si o nich myslíte nebo jak s nimi jednáte.
    Prohlášení vaší tiskové mluvčí je mnohem arogantnější ve svém obsahu a divím se, že ji ústa nebolí.
    1/ Viz Respekt: 7000 vypnutých telefonů nic neznamená, iPhone prodáváte snad jen díky tomu, že máte rádi své klienty, iPhone pro vás není lukrativní přestože téměř polovina mobilního webu jede na zařízeních od Apple…
    2/ Kecy o tom, jak je cena mobilního připojení srovnatelná s Evropu. Tak mi pana manažere vysvětlete, že si z Německa zavolám do ČR za 2,45 Kč/min bez závazku a vaši zákazníci ve slevě platí cca 6 Kč/min + propojovací poplatky?
    3/ Ceny telefonů k paušálům, mobilní připojení a spousta dalších věcí je výsměchem obyčejným zákazníkům. Zkuste si to uvědomit, až si budete přepočítávat svůj pětimístný plat a používat další firemní benefity.
    Slušná slova s vámi nepohnou, vypínaní telefonu také ne. Na hrubý pytel - byť je navoněn Chanelem (čti Canálem) - patří hrubá záplata!
    Hledejte @CZTmobile aka Nespokojené Klijoš